Re: Kilka kart dźwiękowych w jednym PC

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 23:33:46 MET DST

pabmar wrote:
> Użytkownik "Adam Górski" <adam@SKASUJ.sudety.it> napisał w wiadomości
> <ciach>

> Witam.
> Do czego sie uzywa 2 lub wiecej kart dzwiekowych w kompie ???

U mnie to jest tak :-D Proszę o koncentrację, bo dość skomplikowana
sytuacja:

Do zintegrowanej karty mam podłączony zestaw 5.1 (czyli 2x jack w każde
gniazdko). Wyjście subwoofer/center podłączone mam do LineIn drugiej karty.
W drugiej karcie dwa kanały przednie podłączone mam do zestawu 5.1 (jako
subwoofer/center przy czym subwoofer wyciszony), a dwa tylne do wzmacniacza
80W (we wzmacniaczu wyciszony kanał center). Oprócz tego do drugiej karty
mam podłączony mikrofon (przydaje się w TeamSpeak'u ;-)) a do wejścia CD_IN
pierwszej - tuner TV :-D.