K7S5a i pamięć

Autor: qolejowy <qolejowy_at_interia.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 22:40:43 MET DST

Witam
Moje pytanko jest prozaicznie proste, mam zamiar wymienić pamięć na płycie
jak w temacie z SDRAM na DDR wyczytałem w archiwum że ta płyta powinna
obsłużyć kość pamięci 512MB/DDR400 bo standardowo obsługuje pamięc do
266MHz, powiedzcie mi konkretnie jaki (typ, model) kości mam kupić i co i
jak ustawić w biosie. Mam zamiar kupić poprzez Allegro i o zwrocie nie może
być mowy a różnych typów kości jest tyle że w głowie się kręci
pozdrawiam
qolejowy
qolejowy@wp.pl