Re: Gigabyte Radeon 9600Pro

Autor: Karol Borsuk <tau_at_poland.com>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 21:29:53 MET DST

Użytkownik "jurkas" <malin74_wytnijmnie_@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ckmh25$6o4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Czy ma ktoś taką kartę graficzną i czy u was też tak wyje wiatraczek?
> Być może już ktoś coś z tym zrobił, bo ja chyba niedługo wrócę do
> swojego Gforca 2MX. Niespecjalnie chce mi się wywalać 100 pln na jakieś
> ciche chłodzenie typu Zalman.
>
> Pozdrawiam
> Jurek

 Witam,
Miałem ten sam problem, wył jak młockarnia. Mam kartę Radeona GigaCube
9600Pro.
Na początku chciałem wymienić wentylator bo mnie to strasznie wkurzało.
Ale doradzili mi coś prostszego, po prostu kapnąłem kroplę oliwy w sam
środek wentylatora po odkręceniu go od radiatora.
Zrobiło się cichutko i przyjemnie na bardzo długo. Parę dni temu znowu
wpuściłem mu kropelkę bo zaczął się znowu odzywać i znowu
jest cichutki. Myślę sobie że raz na rok wlanie kropelki oleju to nie jest
wielka trudność a przy okazji można oczyścić z kurzu radiator i łopatki
wentylatora. Spróbuj tej metody zanim zmienisz kartę na gorszą.
Pierwszy raz nie miałem nic pod ręką i kapnąłem kroplę oleju do smażenia,
teraz kropelkę oleju do smarowania maszyny do szycia zobaczymy na jak długo
to starczy (może na dłużej niż za pierwszym razem).
  Pozdrawiam.
            Karol Borsuk