Re: Wielka Prośba

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 20:12:37 MET DST

Użytkownik "Nestor" <nestor@wifi.snr.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.140.1097773714.500.pecet@man.lodz.pl...
> Mam wielką prośbę.
> Poszukuję sterowników do Modemu zewnętrznego BTC 33600bps VOICE / FAH /
> MODEM . Gdyby ktoś z Szanownych Kolegów mógł mi pomóc byłbym szczerze
> zobowiązany.

1) Pisz w temacie o chodzi, bo nie wszystkim zawsze chce sie zagladac to
jakis "ogolnych" postow
2) Nie pisz Wielka Prosba, bo dla Ciebie to moze i wielka ale dla innych jak
kazda inna
3) Chyba nie podales modelu tego modemu tylko jakies ogolne dane?? Do
jakiego systemu?? Sprawdz na tej stronie drivery
http://list.driverguide.com/list/company183/
4) masz osobna grupe o sterownikach wiec tam powinienes sie udac
alt.pl.comp.sterowniki

pozdrawiam
Tomek