Re: Przycisk Power

Autor: Borys Power <borsoft_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 17:54:05 MET DST

krimisek wrote:
> Mam maly problem. Na klawiaturce mam przyciski power, sleep i wake.
> Oczywiscie dzialaja jak trzeba ale jak zrobic zeby zeby nie dzialaly
> poniewaz przy grze w warcrafta zdarza mi sie czasem kliknac na power i
> niestety zabawa sie konczy:((

Ja jedynie przestawilem w XPku zeby po nacisnieciu klawisza POWER
wyskakiwalo zapytanie czy chce wylaczyc/uspic czy uruchomic ponownie. Na
klawiaturze mam jeszcze przycisk FN - powinno to tak dzialac, ze jesli
nacisne FN+POWER to w tedy kom sie wylacza - tak by bylo najlepiej... no
ale nie wiem gdzie to zmienic :(

--
Borys Power