[sprzedam] Dell 8200

Autor: koski <koski_at_op.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 13:20:33 MET DST

DELL INSPIRON 8200
Procesor Intel Pentium IV 1.6GHz (mobilny)
Pamięc RAM 256MB DDR
Dysk HDD 40GB
Wymienialne napędy:
Samsung COMBO Cd-RW - DVD (nowy!! jeszcze 23 miesiace gwarancji )
FDD
Zasilacz dell pa9 i bateria o duzej pojemnosci 4460mah
Touchpad i tracpoint
Fax/modem 56KB
LAN 10/100
Ekran LCD 15" rozdzielczość 1400x1050!! (najlepsza rozdzialka dla 15' ,
wiekszosc tych modeli ma 1600x1200 ale nie polecam chyba ze do grafiki)
Karta grafiki Nvidia GeForce 2Go 64MB
Porty: VGA, LPT, COM, PS/2, 2x USB, 2x PCMCIA, TV-OUT, IEE1394,
IRDA,
Mikrofon

W zestawie: laptop, bateria, zasilacz.
+
Dodatkowo dokladam drugą baterie 4460mah (wymiennie z FDD) kupiona rok temu
, oraz naped Sony CD-RW (cos jest zepsuty - czyta i nagrywa plytki ale tylko
do polowy, podobno mozna to naprawic ale nie mialem czasu i chęci)

Cena 3500zl
Gabriel Janikowski
koski@op.pl
gg 346830
Jestem z Krakowa ale na teren malopolski nie bedzie problemu z dojazdem,
moge rowniez wystawic na allegro

Ten model Della jest naprawde rewelacyjny i jestem z niego bardzo
zadowolony, a sprzedaje tylko dlatego ze naplyw gotowki pozwolił mi
zainwestowac w nowsza generacje choc nadal bedzie to tylko i wylacznie Dell
z tym ze juz 8600.