Re: Pytanie o elektornike dysku

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 13:02:59 MET DST

Reignman wrote:
> Witam
>
> Mam pytanko czy elektronieka do Maxtora D540X-4K 20GB bedzie pasowala do 40GB o
> tym samym symbolu??
> Przez przypadek kupilem na allegro elektronike z 20GB sugerujac sie tylko
> symbolem potem dopiero zobaczylem pojemnosc. Na stronie maxtora pod symbolem
> D540X-4K jest opis ze dysk do 80GB, z tym ze nie wiem czy w poszczegolnych
> pojemnosciach jest inna elektronika czy dokladnie ta sama.

Nalezy elektronike zalozyc z jednej strony Twojego dysku, odczytac 20GB
z jednego talerze, pozniej przelozyc na druga strone i odczytac z
drugiego...

MSPANC
WL

PS. A tak w rzeczywistosci problem moze byc wlasnie tego typu - dysk ma
wiecej talerzy i firmware od mniejszego nie da rady, chociaz plytka i
wszyskie uklady beda identyczne. IMO.