Zgrywanie za pomocą tunera TV - problem, pomocy...

Autor: Cezary <pk3105_at_interia.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 12:17:35 MET DST

Mam tuner TV Leadtek WinFast TV 2000 XP Expert. Chciałem za pomocą tej karty
zgrywać materiał z kamery analogowej. Tu pojawił się problem. Kiedy zgrywam
film w formacie .avi, obraz jest taki, że gdy kamerą wykonywany był ruch
(scena dynamiczna) to obraz sie rozmazuje na takie poziome linie, na liniach
prostych powstaje efekt ząbkowania, grzebienia. Gdy obraz na przechwytywanym
filmie jest stabilny karta zgrywa poprawnie. Jak może być tego przyczyna?
Czy to wina karty, czy ja coś robie nie tak? Zgrywałem przy pomocy różnych
programów i efekt zawsze jest taki sam. Zgrywanie przy pomocy innych
formatów (MPG) nie powoduje takiego efektu ale daje niezadawlającą jakość
obrazu - pikseloza. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Cezary

Athlon XP2400, R9600 Pro, 512 MB, 80 GB Caviar, ModeCom 300GT