Re: bootowanie systemu

Autor: Pawel <pawel.wp_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 09:51:06 MET DST

> Bez przesady... Jezeli dysk w ogole widac (w biosie czy cus)
widac za kazdym razem

> nadpisywanie mbr nie folguje. Mialem tak i rozwiazaniem bylo przelozenie
> dysku do innego kompa i tam zabawa z mbr.
a to dlaczego?

1.Co do tych kondensatorow to chyba prawda,mimo ze bios podaje mi temp
plyty Ok,ale za to sandra pro pod win podaje mi juz info o przegrzewaniu
sie plyty;tylko ze nie jestem elektronikiem i nie zupelnie nie wiem jak to
wymienic.
2.A co do MBR to z jednej strony,jak mialem linuksa to nigdy nie mialem
tego problemu,a teraz pod win system nie startuje za kazdym razem.Z tego co
wiem to modemy sagem neostrady pobieraja na tyle duzo pradu,ze moze on jest
przyczyna.