Re: konfiguracja serwera www za 4k PLN

Autor: Dry <draj_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 08:39:49 MET DST

przepraszam, pomyliłem się, to 640 mbps
http://www.pionier.gov.pl/siec/infrastruktura.htm
> imo jesli ta szybkosci to prawda to cos w twojej firmie jest BARDZO nie
> tak, powinnie ciebie zwolnic, albo ty powinienes zatrudnic informatyka.
OK, widzę że trafiłem na podatny grunt. Ta dyskusja nie wnosi niczego to
mojego pytania, czy nie zauważyłeś że chodzi mi o uwegę typu, taka płyta
będzie do dupy, albo stripping się nie opłaca, albo znam obudowę za 400,
która daje superstabilne napięcia, chodzi od roku a filtr powietrza działa
na tyle dobzre ze w środku nie mam syfu.
Jak widzisz na przykładzie przepustowości sieci, czasem są okoliczności
dzięki którym obiegowe prawdy stają się bezużyteczne. Czy tak trudno
wyobrazić sobie grzczecznościowę usługę wyspecyfikowania sprzętu za serwer,
który grzecznościowo stoi na szybkim łączu, przez osobę, która ma blade
pojęcie o unixowych serwerach dla osoby która ma słabe pojęcie o sprzecie?
Nie mozna po prostu odpowiedzieć na pytanie zamiast patrząc z góry robić z
siebie wszechwiedzącego? Dla mnie EOT, bo szkoda czasu

Pozdrawiam