Re: konfiguracja serwera www za 4k PLN

Autor: RusH <logistyka1_at_pf.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 02:54:46 MET DST

"Dry" <dry@NOSPAMsterownik.com> wrote :

>> zastosowania ?
> Serwer www dla duzej grupy userów

www i co ? statyczne ? dynamiczne ? jak dynamiczne to CO ? ilu
userow ? jakie lacze ?

>, w pewnych momentach ftp - naraz
> moze byc kilkudziesieciu ftpowców

P70Hz 32mb wyrabia >40 osob ssacych (z doswiadczenia) robiac przy tym
za router + www

> repozytorium danych

a co to jest ?

>. Tylko nie
> piszcie mi, ze to za malo kasy

to za malo informatyka w firmie, Server to nie ejst magicne pudelko
:/ Ty podajesz zastosowania + przewidywane obciazenie, informatyk
mnozy to razy dwa i mowi ci co kupic .. a nie mam 4k co mam kupic na
"magiczne pudelko".

> planuje
> zrobic raida z 2 dyskow sata albo 2 ide (coby byla szybka
> partycja)

striping do sevreva z bakapami ? haha

> Glównie powinno mi zalezec na stabolności plyty i
> zasilacza, prawda?

Nie, sprzet niestabilny to sprzet USZKODZONY.

Pozdrawiam.

--
RusH   //
 http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019