Re: Jaki dysk kupić?

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 23:19:58 MET DST

Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <plumpixjr@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ckjucq$i0r$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Tyle, że po pół roku zacznie wyć łożysko :)

Miałeś/masz ten dysk? Czy tylko słyszałeś u kolegi, że f-ma samsung robi
shit?

Ja nie zauważyłem czegoś takiego na Samsungu a używam. Natomiast mam w tej
chwili maxtora 120Gb8M, WD 80Gb8M, Seagate 80Gb Barracuda IVw domu i
Samsunga 80Gb w kompie w pracy.
Seagate zrobił się głośny i grzeje się mocno (na początku był dość cichy) -
w lecie bez chłodzenia miał przy otwartym kompie 55stopniC. WD głośny i
oparzyłem się kiedyś o niego Maxtor zawsze był głośny i gorący. Samsung zaś
jest cichy i letni.
Aha, Samsungi mają łożyska olejowe.

--
pozdrawiam