SBlive! 5.1 i wtyczki (nie jacki) od panelu w obudowie

Autor: Anka S <stonoga_at_NoSPAM.poczta.fm.invalid>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 19:53:04 MET DST

Mam SBLive! 5.1 i jest na niej gniazdo 4 pinowe do podłączenia Live! Drive.
Nie mam tego panelu, ale za to w mojej obudowie Modecoma na panelu przednim
wyprowadzenie na słuchawki i mikrofon. Za to zakończenia kabelków nie są
jackowe tylko takie, ze pasuja na piny. jest na kińcówkach mic Bias, mic
sygnal, i po 2 dwa kabelki SR i SL. Czy daloby sie to podlączyc do gniazda
AUD_EXT. Opis gniazda znalazłam na
www.digit_life.com/articles/livetolive51/ ale nie widze tam np. mic i
jestem głupia. Moze ktoś poradzi
posdrawiam Anka