Re: Bezpieczna temperatura dla Sempron 2200+ ?

Autor: Dominik C. <d.cichy_at_wp.pl.DODATEKANTYSPAMOWY>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 18:57:11 MET DST

> 6 lat to chyba nie tak dużo dla mnie :) Przesiadłem się właśnie z pentium 200MMX'a
> ten już ma chyba więcej niż 6 latek :)

dla ciebie może niedużo, ale jak ktoś kręci sprzęt to zależy mu na
wydajności i za 6 latek nie będzie siedział na tym procku

ps: ja mam durona i słaby zestaw chłodzący ( temperatura około 80 stopni
w stresie) i od trzech lub czterech latek no prroblem ( stabilny jak skała)

--
Dominik C. - zadowolony z życia :-)