Re: Bezpieczna temperatura dla Sempron 2200+ ?

Autor: Sekator <Sek_at_tor.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 18:21:19 MET DST

Użytkownik "Redart" <redart@op.pl> napisał w wiadomości
news:ckjfo8$qlb$1@news.onet.pl...

> Wyłączyłem kompa, włączyłem wentylator, temperatura spadła
> do ok 42 C.
> Nie będę się bawił ...

No i masz rację:-) Nowe procki nie są przystosowane do pasywnego
chłodzenia, jakiś wentylatorek musi być, że Ci ktoś napisał, że żywotność
spadnie do 6 lat, to może i miał rację..... raz na paręnaście przypadków
może się tak zdarzyć, bo faktycznie "grzane" procki padają dużo szybciej,
a czasami nawet bardzo szybko...
A do tego, jeśli odczyt 70 stopni był z podstawki, to faktycznie procek ma
od 5 do nawet 15 stopni więcej!

> Czy za ok. 40 zł da się kupić coś cichego ? Ja wziąłem z kompem
> najtańszy
> jaki był - jakiś Arctic za 25 zł.

Można, proponowałbym sam wentylator i do tego regulator obrotów (9zł -
pentagrama), wyregulujesz sobie tak obroty, że będzie cicho i bezpiecznie.

Pozdrawiam, Sekator.