Re: geforce 5200- wielkie rozczarowanie

Autor: Konrad <napalmdeath_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 17:12:48 MET DST

Użytkownik Mariusz napisał:

> No mogłes do tej fury kasy dołozyć nieco i zapodać GF4Ti a na pewno
> slajdy zamieniłbyś na film ;-)
> Tak to jest jak się kupuje graficzki do worda ;-(

a ponoć miała to być grafika full wypas wg tego co pisali na stronie
komputronika i wg tego co mówili mi w sklepie. Ja nawet chciałem kupić
lepsza za większe pieniądze ale mi wmawiali w sklepach (w kilku róznych
sklepach ), że taka super grafika jest i że i tak nie ma sensu do mojego
kompa lepszej brać bo jej nie wykorzystam.