Jeszcze raz udostępnienie połączenia internetowego

Autor: Piaskowski, Rafal <Rafal.Piaskowski_at_domdata.com>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 16:56:13 MET DST

Witam

Już nie mam sił. Jest taka sytuacja. Mam dwa komputery połączone siecią
bezprzewodową, na obu XP (jeden Home, drugi professional). Komputery się
widzą i wszystko jest OK. Na jednym (hoście) udostępniłem połączenie
internetowe, drugi je widzi, mogę je zamykać lub uruchamiać ale nie mam
dostępu do netu, tzn. czasami się uda ale nie wiem od czego to zależy.
Wyczytałem w archiwum, że drugi musi mieć ustawioną bramę (IP hosta)
oraz adresy DNS z TPsy, tak też mam i nie działa?
Co może jeszcze być nie tak? Pomóżcie.

Pozdrawiam
Rafał Piaskowski.