Re: HDD 7k250 160GB problem

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 16:57:34 MET DST

*Michal Kawecki* napisał:

> Poddaję się ;-).

Michał, nie poznaję cię! Przecież dyski to twoja smykałka :) Ale
przyznam, że Piter nas nieźle załatwił ;) My tu deliberujemy o
problemach z fdiskiem a jak się okazuje on korzysta z milenijnej
edycji, w której, jak twierdzi Microsoft, już wszystko poprawili.
No i cały misterny plan...

> Co do dużych dysków to może i masz rację, ale to że jest to
> program archaiczny i wręcz niebezpieczny

Działa, czy nie - ja też uważam, że od fdiska lepiej się trzymać z
daleka ;)

Partition Magic rulez!
No dobra, niech ci będzie - BootIt również jest debeściak :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/