drukarka atramentowa ?

Autor: jancio wodnik <gunter_at_gex.de>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 16:19:13 MET DST

Poniewaz zrezygnowalem z zakupu tunera tv fm, bo nie ma jeszcze na rynku
modelu ktory odpowiadalby moim wymaganiom, czyli zapewnial doskonala jakosc
obrazu, a przy tym nie obciazal procka za bardzo no i dawal mozliwosc
uruchomienia BorgTV (wiadomo po co) to postanowilem zmienic moja drukarke
ktora doprowadza mnie powoli do szalu z uwagi na koszty obslugi.

Obecnie mam HP 5550 i dodam tylko ze pod zadnym pozorem nie chce nic z firmy
HP. Ta ma tusze 19 ml i dostaje juz z nimi .....cenzura. Kupowanie co
miesiac tuszu za 100 zl, ktory w dodatku ma tylko 19 ml to ponad moje nerwy.
W dodatku 5550 byla w okresie gwarancji 4 razy w serwisie - jednym slowem
jedno wielkie g..... a i firma HP pokazala ze ma klienta w d.... jak juz ten
wyda kase.

Moje wymagania: wlasciwie tylko jedno - jak najwieksza ekonomicznosc, czyli
jak najwieksza pojemnosc tuszy i jak najnizsza ich cena i dostepnosc
zamiennikow do danego modelu. Nie wazna jest wielkosc drukarki, producent
(tylko nie HP - mam dosyc tej firmy), generowany chalas, szybkosc wydruku.
Wazna jest ekonomicznosc - tylko i wylacznie - tak zebym nie musial co
miesiac wydawac 100 zl na tusze.

Cena - tak do 700, gora 800 z, ale oczywiscie im tansza tym lepiej.
Moje typy:
1) Canon i560 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9476
2) Epson Stylus Color C84 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9536
3) Epson Stylus CX3200 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8969 - razem
z skanerem

Najbardziej przychylam sie ku canonowi. Co sadzicie o tych pozycjach, a w
szczegolnosci o canonie ? A moze cos innego bardziej ekonomicznego.

PS: A moze lepiej jakis tani, oszczedny laser ? - ale nie wiem czy slowa
tani i oszczedny ida razem w parze w przypadku laserow.