Re: sprzedam swój starszy komputer/ok.300zł

Autor: Viktor <lasius_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 13:08:27 MET DST

150zł???
Karta sieciowa jest roczna i brana za 45zł... licząc nawet połowę ceny to
jest warta 22,5zł
Obudowa z zasilaczem 250W atx co najmniej 30zł
dysk twardy - ok. 40zł
płyta główna z prockiem ok. 80zł
karta graficzna i dźwiekowa z akceleratorem kolejne 50zł
cd-room 40X acer z instrukcją - czyta wszystko i nie ślimaczy jak niektóre
nowsze...- pewnie kwestia dobrego egzemplarza...- 25zł
stacja A: 15zł
myszka+ klawiatura 20zł
- to już daje 242,5 zł... a do tego wszystko jest sprawne i ma zainstalowane
oprogramowanie. I nie trzba montować z części bo to pełen komputer....
Rozumiem ,że macie lepsze- znacznie kompy- ale nie każdego stać żeby mieć
kompa za 1000zł albo więcej a ten jest cały sprawny - możecie wieżyć albo
nie ale włączany na kilkanaście godzin na dobę przez rok na win98 zawiesił
się tylko 2 raz yprzy zaniku prądu. Na xp zdarza mu się częściej gdy gram w
S IV przez internet i przez sieć...więc bez przesady te kompy z allegro...
mają znacznie gorszą grafikę i konfigurację... spróbujcie włączyć na nich XP
i obciążyć go grami....albo oprogramowaniem....poza tym hmmm jeśli mówię ,ze
zainstaluję wszystko u kogoś i dam gwarancję to tak jest...
Swoją drogą poszukajcie cały komputer z tych co są na allegro w cenach do
200zł czy obsłużą win XP...
Nawet jestem skłonny zapraszać Was do siebie i inkasować po 5zł od każdego
niedowiarka :)) i pokazać jakie programy i co potrafi ten stary gracik...lub
płacić 10zł jeśli kłamię....Poprostu jeśli komuś brakuje gotówki na komputer
to za 300zł może mieć naprawdę dobry komp w tej klasie cenowej, Nie mówię
tutaj o wytrawnych graczach komputerowych bo to nie jest napewno komputer do
silniejszych gier z zaawansowaną grafiką...