Re: Drukarki i tusze

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 12:57:10 MET DST

Dnia 2004-10-12 17:50, Użytkownik scx napisał:

> Witam
>
> Jak to jest z tymi tuszami? Czemu tusz HP jest tak drogi, a Canona tak tani?

hp sprzedaje tusz z glowica, a canon oddzielnie

> Czy Canony mają oddzielną głowicę? Ile taka głowica wytrzymuje?

tak, oficjalnie 55 tys stron, czyli tyle co drukarka... nowa glowica do
i560 to 300zl, w tym sa 4 zasobniki...

> Słyszałem, że Canony żrą dużo tuszu przy odpalaniu - prawda to?

ciekawe, bardzo ciekawe... poza tym to czy nalezy sie tym przejmowac,
jezeli komplet zastepniakow (CMYK) dobrej jakosci dostaniesz w cenie
max. 80zl??? do zadnego hp nie dostaniesz kompletu tuszy w tej cenie...