Re: Czy

Autor: berry <jarmal_at_usuntowp.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 12:21:49 MET DST

 rywin11<rywin11.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

> ALe nagrywarka DVD to trochę większy wydatek jak mi się zdaje chociaz
> nie przegladałem dawno cen. Jaki typ płytek (standadrd nagrywania w
> DVD) jest najbardziej popularny? I czy trzeba miec przygotowane 4.7
> GB danych aby rozpoczac nagrywanie i wykorzystac cała pojemność
> płytki? Bez sensu jest przeciez nagrywac film zajmujacy 700 MB na
> płytce 4.7 GB.

Nie trzeba, normalnie nagrywasz jak CD o 6 krotnie wiekszej pojemnosci.
Mozesz nagrywac multisesyjnie.
Starsze napedy ponoc nie lubia sesji mniejszych od 1GB ale ja takich nie
spotkalem.
Warto zwrocic tez uwage ze te 4.7GB to nie 4.7GB tylko ok. 4.3 (ten sam
problem co w przypadku pojemnosc dyskow twardych).

--
berry