Problem z kompem cd. [long]

Autor: Kylo <krzysiekwyrzucto_at_dlkasuj.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 11:30:48 MET DST

Witam,

jakiś czas temu opisywałem problem z kompem, który zawieszał się lub
wyłączał w trakcie pracy. Wymieniłem w kompie już wszystko co można było a
problem pozostał:
Płyta Abit IS7-E2 --> wymieniona na inną ale ten sam model
Procesor Celeron D 2.4 GHz --> wymieniony na inny, ale ten sam model
Pamięć: 512MB DDR 400 Goodram --> 512 MB DDR 400 Kingston
Grafika: Celestica Radeon 9200 --> Sapphire 9550
Dysk: Seagate Barracuda 80GB --> na inny ale ten sam model
Zasilacz: No name 350W --> Modecom 350GTF
UPS APC 350V --> APC 500V
Ponadto odłączałem wszystkie napędy i urządzenia peryferyjne, wymieniłem
tasiemki od napędów, uziemiłem nawet obudowę komputera.
Zmieniałem częstotliwość pamięci na najniższą i procesora na (100MHz).
Jedyne czego nie wymieniłem w tym komputerze to monitor LCD 15" Philips, ale
jego nie podejrzewam o powodowanie tych problemów.
Bios i najnowsze sterowniki do płyty i podzespołów też instalowałem, bez
efektu.
System to Win XP, zainstalowanie SP2 też nie pomogło.
Może ktoś ma jakiś pomysł?

pozdrawiam
Kylo