Re: Monitor wpuszczony w stól ...

Autor: Zbyszek Misiewicz <dune_at_X-USUN-TO-X.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 11:05:26 MET DST

Użytkownik Hannibal napisał:
> Nie wiem jak to jest z teraźniejszymi monitorami ale ponieważ jestem
> studentem informatyki ma wykładach koleś mówił
> że coś takiego może mieć miejsce. Spróbujcie zresztą sami poprzekrecać
> monitory na bok itp.
A ten "koleś" nie mówił, że jak się pisze na newsy to trzeba to UMIEĆ
robić??
Tnij POSTY. Tu masz kawałek mini-netykiety. ZZNz:
* Odpisując na list, nie cytuj go w całości, a zostaw tylko to co
   niezbędne, a do czego odnosi się Twój komentarz. Szczególnie nagan-
   ne jest cytowanie czyjegoś podpisu (sygnaturki). Równie godne po-
   tępienia jest zacytowanie listu po to tylko aby dodać pod nim tekst
   w stylu: "zgadzam się z tym", też tak myślę", czy w skrajnie nagan-
   nym przypadku reklamę. Z drugiej strony nie popadaj w inną skraj-
   ność i nie unikaj cytowania jako takiego w ogóle. Często jest ono
   niezbędne do zrozumienia o co właściwie w Twoim komentarzu chodzi.
   Dobrym zwyczajem jest tu także przeplatanie cytowanych fragmentów
   z własnymi na nie odpowiedziami, co zwykle sprzyja ogólnej przej-
   rzystości wypowiedzi. Należy także, umieścić na początku cytatu
   informację o jego autorze. Sam cytat powinien zawsze poprzedzać
   Twój komentarz.

Natomiast jeśli przy obracaniu monitora giną Ci kolory - to znacza
najprawdopodobniej, że masz uwalony kabel.

Pozdr.
z.