coraz bliższe startu zwisy kompa

Autor: Palec <palec22_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 06:26:46 MET DST

KJomp zawiesza mi się od kilku dni na XP coraz bliżej startu (zaczynało
sie od gotowego Pulpitu - teraz to juz na czarnym "rozruchu" (tym z
paskiem...). Wrażenie jakby mu spadło zasilanko w HDD (słuchać jakby
wyłaczenie głowic).

        W rejestrze zdarzeń w aplikacjach mam tylko ostrzeżenia, że
"aplikacja lub usługa nadal użytkowała rejestr podczas
wylogowywania"[..]przyczyną najczęstszą są usługi uruchamiane z konta
użytkownika".

        Skanowałem HDD firmwarem, bo to u niego przed zwisem słychać
jakby parkowanie głowic (a la Power down) - nic nie wykazało.

        Może jednak zasilacz bo "wiekowy" jest? Mam jeszczze podpięte:
CDRW i DVD rom, FDD i tyle, na płycue gł. nic nie widzę spuchniętego,
Memtest OK.

        A może ktoś miał takie problemy? Może nie musze jeszcze
kombinować z zasiłką?

Thx za wszelkie porady a nawet sugestie...

--
pozdrawiam
Palec