czyszczenie monitora

Autor: bartosz skowron <xterrorx_at_SPAM-OFF.o2.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 01:14:51 MET DST

Hi,

powiem tak: byłem pewien, że poczytam wiele o tym w archiwum. Ku memu
zdziwieniu praktycznie wszystkie posty mają date tak jakoś z 2 lat w tył
więc pewnie dużo się zmieniło (choćby nazwy produktów :P).

Pytanie więc. Czy mam czyścić ekran swojego monitora CRT NEC FE991SB?

Pytam zarówno o płyn jak i narzędzie do czyszczenia :)