Re: Bezpieczna temperatura dla Sempron 2200+ ?

Autor: Sekator <Sek_at_tor.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 00:44:50 MET DST

Użytkownik "Redart" <redartWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:2bcd.000003a2.416c48da@newsgate.onet.pl...
> [...]
> postanowiłem zrobić eksperyment i po prostu go wyłączyć.
> W obudowie jest drugi - duuużo cichszy - wentylatorek i tak się akurat
> składa,
> że znajduje się tuż nad radiatorem od coolera.
>
> No i teraz się zastanawiam, na ile bezpieczny jest ten mój eksperyment
> (płyta
> Asrock K7S41-GX ). Przy małym obciażeniu temperatura procka
> ustabilizowała
> mi się na 60 C, jak dociążam procka na 100% (applet w Javie) to mi się
> zbliża
> do 70 C i jak tak patrzę, to ciągle rośnie.

Odczyt z diody, czy z podstawki??
Obojętnie jaki, to dla mnie wariat jesteś i tyle.....
Kup se pentium 700 i wtedy się baw w taki głupi sposób.

> Czy jeśli temperatura ustabilizuje mi się na ok 75 C to powinienem się
> przejmować ? Dajmy na to, że chodzi wszystko stabilnie.
> Czy w wysokich temperaturach procek szybciej się zużywa ?

Im wyższa temperatura, tym niższa żywotność, podobnie z napięciami. Jak na
moje oko, to długo się tym prockiem nie pocieszysz...
Kup cichutkiego wentyla i po kłopocie, to mniejszy wydatek niż nowy
procesor.

Sekator.