sprzedam swój starszy komputer/ok.300zł

Autor: Viktor <lasius_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 00:12:45 MET DST

Witam serdecznie,- przepraszam na wstępie ,że piszę tutaj na grupie ale może
komuś pomoge a ktoś mi....

Jestem z Poznania i od kilku lat mam starszy komputer.
.
Potrzebuję silniejszy , który ma stać sie serwerem www...
Jednak ten doskonale radzi sobie jako domowy zwykły komputer do mniej
wymagających gier oraz obsługi internetu. Chodzi stabilnie z oprogramowaniem
pełnego pakietu office xp oraz np. gier takich jak wszystkie czesci The
setlers nawet w grze sieciowej przez modem sdi.
Oto podstawowe parametry komputera- dokładniejsze na życzenie mogę
przedstawić jak rozbiorę komputer- teraz na nim piszę ten post:

Procesor 300mhz- chyba pentium II.
płyta główna/bez portów usb
karta graficzna akcelerator vodoo
karta dźwiękowa
karta sieciowa realtek
modem 56kbps
Dysk hdd 4,1GB
Stacja cd-room 40X ACER
Stacja dyskietek A:
obudowa i zasilacz
Mysz+ klawiatura,
do wszystkiego mam oryginalne sterowniki.
Całość bardzo stabilnie działa na tym dysku na win 98. W przypadku win xp
działa stabilnie ale przestrzeń 2,1GB jaka zostaje po zainstalowaniu Win xp
jest dość mała np. na ofica albo innych bardziej wymagających aplikacji.
jeśli ktoś ma silniejszy dysk to wtedy chodzi b.dobrze na win xp również.
Przy win 98 działa bez zarzutu na starszym dysku i nawet odtwarza filmy na
cd- jeśli się uzywa połowy ekranu.
Do tej pory komp. ma zainstaolowane takie programy jak delphi 7,office
xp-wszystkie składniki, The Setlers IV,acrobat reader, Norton
antivirus.,oprogramowanie drukarki HP.. i wiele mniejszych i chodzi bardzo
sprawnie.
Sprzedam go w cenie 315zł i dam 3 miesiące gwarancji dla osoby mieszkającej
w miarę blisko. Drukarkę dorzucę za 85zł. Preferowałbym odbiór osobisty ale
na rzyczenie mogę również wysłać go pocztą. Moge wszystko sam podłączyć na
nowym miejscu jeśli ktoś jest zainteresowany.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt na lasius@wp.pl
albo o telefon +48506257991
Strony internetowe takie jak http://www.dolichoderus.webpark.pl
lub