Duży problem ze sprzętem.

Autor: Enter1 <marek58_at_inetia.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 23:40:37 MET DST

Witam.
Bardzo przepraszam za NTG ale nie bardzo wiem gdzie pytać, być może ktoś z
grupowiczów miał podobny problem. Otóż półtora roku temu klient dostarczył
mi do sprawdzenia i ewentualnego uruchomienia po dołożeniu brakujących
podzespołów używany sprzęt komputerowy (dwie obudowy z zasilaczem, dwa
durony 750 i dwie płyty główne) i przestał się odzywać. Próbowałem kilka
razy przez znajomego dowiedzieć się kiedy odbierze, niestety bez rezultatu.
Nagle wczoraj dzwoni i chce go natychmiast odebrać. Mam w tej chwili kłopot
ponieważ sprzęt jest zdekompletowany z winy mojego pracownika, który już u
mnie w tej chwili nie pracuje a ja potrzebuję kilku dni na jego
skompletowanie. Może ktoś z Was mi poradzi co o takich wypadkach mówi
praktyka handlowa, ile czasu należy taki sprzęt przechowywać, czy mogę
naliczyć jakieś koszta za składowanie i przechowywanie ew. czy mogę to wydać
w jakimś możliwym terminie itp.
Marek