Re: CHEFTEC 360-202DF i PISKI kurna

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 23:13:41 MET DST

"Teo" <tee9o@interia.pl> wrote in message
news:ckhgf1$rvn$1@atlantis.news.tpi.pl...
PolandMET.com wrote:
> Ale ja sie naczytalem o tym ze jest cichy[...]

Aktywnie chlodzony zasilacz cichy? Hehe dobre :]
Zle zrobiles. Mogels zainwestowac w PSVCooling, zamiast w WC.
Zalman CNPS-7000A-Cu na procku, 1 wiatrak wydmuchujacy, PSV na grafice i
PSV zasilacz.
2 wiatraki w moim PSV/AC vs. pompka i 3 wiatraki (2 w PSU, 1 na
chlodnicy).
2 zrodla halasu mniej na kozysc PSV/AC - nie licze HDD bo ten jest
zawsze.
Koszt inwestycji w PSV/AC: 900zl - czyli tyle co kompletne dobre WC +
cichy AC PSU i mniej zachodu - nie trzeba pilnowac wody.

ps. z wydajnosica gorzej, ale jest ciiiiichooooo - i o to mi chodzilo.

Procek i grafika to nie wszystko, masz napewno baaardzo cieplo w
obudowie. Grzeja sie ramy, dyski napedy, kondensatorki na plycie itp.
Cieplo trzeba wyprowadzac z budy, a nie pozostawiac. Jeden, pewnie
jeszcze spowolniony, wentylator nie wyciagnie wszystkiego.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl