Płyta Abit AI7 - problem z włączaniem

Autor: Mis <matrix.p_at_neostrada.no-spam.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 23:04:45 MET DST

Witam,
mam wielki problem, złożyłem zestaw z ww płyty oraz P4 3.0E GHz, 512MB
Kingston. dysk SA Seagate 160GB, GF 5200FX, i niestety komp raz się odpala,
raz nie. Wymieniałem wszystkie czesci (łącznie z zasilaczem i floppy!!) i
ciągle to samo! Dzieje się tak, że włącze kompa, wszystko się odpala ale
stoi, ekran ciemny. Na płycie pokazuje kod 9.0 co oznacza Award Bios take
over booting job. I o co chodzi?? grzebie, przekladam wszystko, podlaczam
urzadzenia, odłaczam i nagle... działa!! wszystko ok, instaluje windowsa,
wszystkie stery, wylaczam kompa, po minucie wlaczam wszystko ok. wylacze
kompa, wyjde np. na pol godz. wracam odpalam i znowu nic!! kod 9.0!! ja
chyba zaraz osiwieje!! co za szajs!! a podobno chodza plotki ze problemy sa
tylko na AMD - normalnie ROTFL z tego tekstu co niedawno wyczytalem na
grupach!! Help me!! spotkal sie ktos z tym? chyba bede musial jutro
zadzwonic do przedstawiciela Abita w Polsce :(

Pozdrawiam
Mis_p