Re: dziwna sprawa

Autor: usualsuspect <keszkero_at_go2.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 21:07:49 MET DST

Użytkownik "usualsuspect" <keszkero@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ckh5gd$p89$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam. od dwoch dni w kompie mam dziwna akcje.. dziwna gdyz wczesniej tak
> nie bylo. a teraz jak twardy dysk pracuje namiętniej to sie przycina
> dzwiek (no np lecace mptri w tle) i kursor myszy skacze. wczesniej woogle
> tak nie bylo. jedyna przyczyna wydaje sie byc nowa mysz optyczna
> (najprostszy logitech) z przejsciowka z usb na ps'a .. no ale to raczej
> srednio realne.
>
> pozdrawiam.

no wiec odkrylem co i jak ale to sa jedynie nastepstwa jeszcze dziwniejszej
opcji.. na pierwszym kanale IDE sa podlaczone dwa dyski.. jeden wd 100bb
drugi wd 20bb. obydwa byly tez zawsze na udma 5 ustawione. no i patrze teraz
w windowsie pierwszy dysk na pio leci a drugi normalnie jak powinien na udma
5. i tu i tu ustawienia "dma jesli dostepne". w biosie nic nie zmienialem
obydwa dyski idenycznie ustawione na auto i pokazuje udma 5. pytanie: co
jest grane?