Płyta czy zasilacz?

Autor: =Marcos= <marcos_at_terefere.NOSPAMNOSPAM.com>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 18:07:27 MET DST

Myślałem, że mam walnięte DDRy Kingston. Pożyczyłem od kolegi jeszcze jedną
kość i kupiłem nowego Elixira. Na tych pamięciach Memtest86 oraz Goldmemory
również wykrywają błędy. W takim razie praktycznie pozostaje tylko płyta ECS
K7S5A. Mylę się? Bo coś walnięte być musi, a raczej jest małe
prawdopodobieństwo, żeby 4 pamięci były uszkodzone... Testowałem je na obu
bankach.
A może to kwestia zasilacza (Codegen 300W)?

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]