Re: płyta główna a HDD ??

Autor: Michal Lukasik <michu_at_[wytnij>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 14:44:15 MET DST

12.10.2004, andrzej <anaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> panowie mam starszego kompa z płyta główną ATC-6240 procesor celeron 500 czy
> ktoś może mi pomoc i powiedzieć jaki maksymalnie dysk pociagnie ?
> Czy 80 GB bedzie O.K. ?

Pójdzie każdy (byle BIOS widział choć 1MB).
Jeśli BIOS nie pociągnie (sprawdź najnowszą wersję) to zainstalować
DiskManager'a od producenta dysku (program i opis znajdziesz na jego
stronie WWW). Mogę tylko dodać, że najmniej problemowym DM jest ten od
Seagate, no i Maxtorowy też jest niczego sobie.

Ps. Jest jeszcze patent z patch'owaniem BIOSu, ale to wyższa szkoła jazdy,
ale na wszelki wypadek http://rom.by/

--
    Michu <michu@albedo.art.pl>
"W Nowej Erze Plusem jest Idea, żebyśmy pili EB aż się Żywcem Okocim."