notebook z Centrino 1,4 1,5

Autor: Blondyn <NoSPAMblojar_at_o2.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 10:13:14 MET DST

Witam wszystkich
Zamierzam kupic notebooka, w budzecie okolo 6000 zl. Po wstepnych
rozeznaniach zdecydowalem sie na procek Centrino, z uwagi na brak
wysokich wymagan odnosnie wydajnosci. Pracowal bedzie szczegolnie jako
sprzet do prac biurowych i rozrywkowych.
Spodobal mi sie model HP Pavilon zt3000: jego zalety to wg mnie: mała
waga, niewielka grubosc, tytanowa obudowa. Co sadzicie o tym modelu? Co
ogolnie mozecie powiedziec o HP jako producencie laptopow? Model ten
posiada grafike na ATI Mobility Radeon 9200 z 64 MB ; czy to nie za mało
pamięci jak na karte graficzną? Czasami przydaloby sie zagrac w jakas
gre i obejrzec jakis film.
Aha, moge kupic ten model za 5200 zł (bez faktury, sciagany z USA) w
firmie w Warszawie M&M Notebooks na ulicy Joliet Curie.

Zastanawiam sie tez nad modelem HP Pavilion 3120ea ?

Myslicie ze to dobry wybor za ta cene?

--
Pozdrawiam
Blondyn