stara płyta i dysk 160 GB - czy ktoś odpalał taką konfigurację

Autor: Krzysiek <aggaz30_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 09:21:20 MET DST

mam dokładnie płytę DFI AK74EC, ale może to jest problem wszystkich starych
płyt
bez względu na to czy aktualizuję BIOS-a czy nie problem pozostaje

chodzi mi o to, że w trakcie formatowania dysku przy instalacji z płyty (winxp
+ sp2) wiesza mi się, albp formatowanie trwa tak długo, że moja cierpliwość
się kończy

spróbowałem takiej sztuczki, żeby partycje pozakładać na drugim kompie i
poformayować je - zrobiłem to particion magic 8, ale dysk był podpięty jako
drugi
potem instalacja się powiodła i miałem system
ale do czasu...

któregoś dnia (wczoraj) przy starcie komputera dostaję komunikat, że
uszkodozny plik rejestru i wrzuca coś do pamięci i na ty kariera mojego
ikspeka na dysku 160 GB się sjkończyła

odpaliłem instalację na innej płycie ECS K7VZA i problem jest ten sam.
Niestety nie mam dojścia do nowszego sprzętu, więc nie wiem jakby się ten dysk
zachował na jakiejś nowej maszynie

co mogę jeszcze zrobić?
pomóżcie?