Re: głośny Samsung SpinPoint 120...

Autor: Dempsey <dempseyNoSpam_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 08:16:23 MET DST

Użytkownik "rosi" <keyser.sozeNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ckem74$1na$2@atlantis.news.tpi.pl...

> u mnie taki dysk zaczal wyc jak go wkrecilem do obudowy i byl zbyt mocno
> naprezony...

Witam - co rozumiesz przez słowo naprężony ???
Ja mam Samsunga 80 GB i ogólnie rzecz biorąc nie wydaje z siebie pisków,
metalicznych dźwięków ale uważam, że za bardzo chrobocze - odkąd zmieniłem
zasilacz na chiefteca ( który i tak do najcichszych nie należy ) słyszę
tylko chrobotanie tego dysku czasami dosyć głośne. Czasami nawet lekki
rezonans to na półce z myszą czuję. Sam nie wiem czy to jest normalna
sytuacja - w sumie od początku pracował nie za cicho bodczas odczytu.
Pozdrawiam