Padła matryca

Autor: LoChNeSs <lochnesNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 07:45:01 MET DST

Hej,

W Toshiba Satellite S3000-601 padła mi matryca (inwerter tez
najprawdopodobniej). Notebook jest juz po gwarancji. Pisalem zapytanie do 2
firm zajmujacych sie rzekomo naprawa notebookow ale nie otrzymalem
odpowiedzi. Czy ktos z Was moglby polecic mi jakas firme ktora wykona taka
naprawe? Firmowy serwis odpada kasuja tyle co wart jest ten notebook.

Pzdr
Łukasz