Re: CHEFTEC 360-202DF i PISKI kurna

Autor: Hannibal <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 22:51:13 MET DST

No patrzcie ludzie. Jak dużo na rynku kodegenów było to mówili że się psują,
teraz wraz ze wzrostem Cheftieców na rynku
coraz więcej ich się psuje - trzaski skwierczenia ??? Gdzie tu logika ???
Siedzę sobie przy tym swoim kodegenie (miałem już go czymś zastąpić bo jak
przesuwam myszką np. w IE. słychać zmienny szum wentylatorów) i myślę - może
nie jest jeszcze taki zły ???

PS Co myślicie o Modekomie ? Bo na serio potrzebne mi coś więcej niż te "300
Wat" ale teraz to już nie wiem na co się
zdecydować.