problem z Creative Wireless 6000 USB

Autor: Andrzej Lisowski <andrzejlisowski_at_NIE_CHCE_SPAMUo2.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 22:38:29 MET DST

Witam

Kupiłem całkiem nowiutki komputer (AMD Sempron 2200+, Asus na KT600, 256
MB RAM, Radeon 9200, zasilacz 400 W) i komplet myszka + klawiatura
Creative Wireless 6000 na USB. I tu zaczęły się problemy...

Mianowicie w odbiorniku podłączanym do portu USBnależy najpierw
"aktywować" klawiaturę i mysz. Myszka się "aktywuje" bez problemu i
działa wyśmienicie, natomiast klawiatua jest cały czas martwa (nie daje
się "aktywować"). Zarówno w Windowsie XP (czyściutka instalacja,
zainstalowane tylko sterowniki do karty dźwiękowej, graficznej, VIA
Service Pack) jak i przy uruchamianiu komputera klawiatura milczy tak
jakby w ogóle jej nie było.

Widnows XP wykrywa co prawda Klawiaturę HID, ale nic nie działa.
Byłem z nią w sklepie, w którym kupowałem komputer, sprawdzili - działa.
Zaniosłem do domu, męczyłem się z 2 godziny, zadzałała - dosłownie z 20
sekund i z nowu nie działa od jakiś 3 godzin. Zaniosłem do kumpla -
sprawdzaliśmy na dwóch komputerach - myszka działała, klawiatura nie
(nie dało się jej nawet "aktywować").

Sam już nie wiem, co mam robić... W sumie nie jestem taki zielony "w
komputerach", ale takiej sytuacji jeszcze nie miałem.

Proszę o jakąś radę.

Serdecznie pozdrawiam,
Andrzej