Gigabyte R9550 i masa artefaktów

Autor: tezfakt <tezfakt_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 21:39:15 MET DST

Witam grupowiczów,

Mam poważny problem z nowo zakupionym Radeonem 9550 firmy gigabyte (pasywnie
chłodzony).
Otoż po zainstalowaniu najnowszych Catalyst'ów, w trybie odtwarzania filmów
(nieważne jaki format video)
pojawiają sie (spontanicznie) kolorowe kropki. Nie pomaga zmiana catalystów
ani kodeków video.
Natomiast w trybie 3d, to juz jest masakra. Artefakty sa tak duże i liczne,
ze praktycznie uniemożliwiają grę w cokolwiek.

Radosław nowiutki, nie modowany, żadnych zmian biosu, podkręcania, etc.

Czy dobrze myślę, że jest to podstawa do reklamacji ?

płyta ECS +Axp1700+ , 512ddr, zasilacz noname.

Zaznaczam że w 2d chodzi ładnie, wcześniej posiadałem GF MX440 SE.

Licze na waszą pomoc i wszelakie sugestie.

Pozdrawiam i z góry dzieki.