Re: Kiepskie kolory na TV

Autor: Seki Hope Tristan <seki_at_USUN.TOamigo.pop.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 21:03:14 MET DST

Użytkownik "Karol" <spamy@op.pl> napisał w wiadomości
news:ckdt03$t3d$1@inews.gazeta.pl...
> Czesc
> Chciałbym oględać filmy na TV. Podłączyłem więc mego GeForsa 2MX 10-o
> metrowym kablem S-Video-Euro złącze. I otrzymałem obraz dość kiepskiej
> jakości. Czarne tło jest brązowe - biały kolor jest szary itp.
> Za pomocą suwaków w zakładce Twin nie uzyskałem zadowalających efeków -
tzn.
> cos tam sie zmienia, ale obraz wciąz jest mało wyraźny.
>
> Co zobić ?

Moze sprobuj zmienic system obrazu. Przy niektorych obraz wlasnie tak sie
moze wyswietlac. Prawda jest taka, ze powinienes miec lepsza jakosc
odtwarzanego filmu niz odtwarzal bys na monitorze. Doniedawna uzywalem
GeForca 2 MX i nie mialem z tym problemu. Kabel byl rowniez okolo 10 m.
jedyne zaklocenia to przelatujace poziome pasy, ktore znikaly gdy odlaczylo
sie kabel antenowy. Obraz czysciutki. Sprobuj z tymi systemami obrazu
(konfiguracja karty), a najlepiej zainstaluj tvtool, ktory pozadnie obsluzy
wyjscie tv.

--
Pozdrawiam
Seki | Hope | Tristan