Re: przegrzewanie kompa

Autor: lstrike <lstrike78_at_op.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 20:32:56 MET DST

bartosz skowron wrote:

> Ściągnąłem Sasser.A-F worm cleaner z nod32.pl
> Nic nie znalazł.

> Ostatnie kilka lat przesiedziałem na Linuxie. Ot co :)

mam inną konfiguracje kompa, ale bawiłem się troche ciepłem i
wiatrakami. duże wzrosty temperatury pojawiają się jak masz wiatraki o
dużej średnicy i wolnoobrotowe - wnętrze kompa szybko się rozgrzewa i
bardzo powoli oddaje ciepło - przy wzroście obciążenia temp. skakała mi
o 10st. Teraz mam zasilacz Antec - 1500 obr, na procu papst 2000 obr i
na mostku tylko radiator - w obudowie zamontowałem 4 wentylatory - tez
wolnoobrotowe zeby cyrkulacja powietrza była w całej obudowie - temp
spadła o jakies 6st dla wszystkich podzespołów. w stresie na procu sa
53st (bez wentylatorów było ok 60). Teoretycznie nawet przy 60 st zwisy
nie powinny wynikac z temp. Sprawdz który z procesów zrzera tyle mocy -
przyczyna moze byc absurdalna - ja mialem wzrosty temp polaczone z dużym
zużyciem mocy i okazało sie ze to był outpost który "pilnował" idącego
pełną parą mule.

--
lstrike