ABIT IC7 MA KARTE SIECIOWA ?? HELP

Autor: Sprzedawca <nieposiadam_at_anon.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 22:43:52 MET DST

Witam, posiadam plyte ABIT IC7 ,producent deklaruje ze ten model nie
posiada karty sieciowej okazuje ze ze moja plyta ma zainstalowane gniazdo
rj45 (skretka)

Xp wykrywa ta karte ( system wykrywa 2karty nawet " LOKALIZACJA : na
Kontroler hosta Texas Instruments IEEE 1394 zgodny z OHCI i LOKALIZACJA
: na Kontroler hosta IEEE 1394 zgodny z OHCI" )
Karta jest instalowana przez system jako " Karta sieciowa 1394")

 Niestety nie mam sprzetu zeby ja
prawdzic.Czy to mozliwe ze mam karte sieciowa ? LOL?Przy zakupie port ten
byl zaklejony tasma

Dzieki