kingston-y kontra good ram-y

Autor: Viktor <lasius_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 17:48:41 MET DST

Witam mam pewnie retoryczne pytanie ale jednak samo się narzuca...
Czy uważacie ,że na start kompa o takich parametrach:
P4 2,6/512cache/fsb 800/HT
Asus p4g8x
karta graficzne readon - jakaś tańsza do 150zł uzywana...
Opłaca się kupić ddr'y 256mb 400mhz Good ramu za 90 zł czy czekać z
uruchomieniem kompa 2-3 miesiąc zamim zdobędę kasę na ddr kingstona 256mb-
koszt nawet uzywanych ok. 180zł? Jeśli komp bedzie stabiny to zawsze mogę
kiedyś gdy kingstony stanieją kupić sobie nawet 512 czy 1024mb RAM dobrej
firmy. Moje pytanie w zasadzie dotyczy stabilności takiej konfiguracji
sprzętu.....
Pozdrawiam
I czekam na pomoc...
Krzysiek z kompa poprzedniej epoki 300mhz...