głośny Samsung SpinPoint 120...

Autor: wojtek sulewski <wojteksulewski___WYTNIJ__TO_at_op.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 17:31:15 MET DST

kupiłem kilka tygodni temu ten dysk i jestem bardzo z niego zadowolony,
tylko pojawił się jeden problem - od jakiegoś czasu wydaje mi się, że
chodzi on coraz głośniej. bezpośrednio po zakupie byłem zachwycony tym, że
praktycznie go nie słyszę a w tej chwili przeszkadza mi jego hałas w czasie
normalnej pracy a podczas np. uruchamiania jakiś programów, dysk dodatkowo
wydaje niemiłe odgłosy (głowica, czy co? nie wiem)...
czy jest to normalne zjawisko, czy trafił mi się jakiś lewy dysk? i czy może
być to podstawą do reklamacji?

z góry dzięki za pomoc.

pozdr.

--