czy padł bios

Autor: Maan <man1969_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 17:22:49 MET DST

Mam w pracy taki stary komp na 486,chodził pod 3.11, były problemy po
zmianie drukarki HP..
windows jej nie widział, myslałem ze to problem w biosie. cos tam zmieniłem
i po zaakceptowaniu
bios juz nie wstał. Przez ułamek sekundy wyświetla sie 1Mb , /tyle ma karta
graficzna ale nie wiem czy to test pamięci karty/ potem ekran jest zupełnie
ciemny , swieci kontrolka pracy fdd.
Czy mozliwe zeby padł bios? jak go sfleszować?
Problem w tym ze jest to komp w wykonaniu specjalistycznym , dostosowany do
zabudowania w innym urządzeniu, płyta główna składa się z 2 częsci
prostopadla z sobą połączonych , prócz tego jest tez kilka gniazd isa.

Andrzej