Re: Asus A7N8X - E Deluxe Pomocy

Autor: TOman <ttomch_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 16:15:49 MET DST

Użytkownik aphiWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisał:

> A u Ciebie też występuję jako Unknown?

tak tez go nie rozpoznaje :( ale jezeli chodzi o wydajnosc to wszystko
sie zgadza.

> Mam tą samą płytę i również zakupiłem ten procek (ale pewnie dotrze do mnie za
> kilka dni), w związku z tym jestem ciekaw czy udało Ci się PaiHiWo poustawiać
> tak by procek chodził jak powinien lub jeszcze lepiej tak jak chodzi tobie
> TOman. A propo 2,2GHz to odpowiednik jakiego procka - 3200+?

u mnie idzie na 12x200 bez problemu co daje 2400 MHz, czyli 3400+.
Raz tylko probowalem na 2500 MHz ale podczas ladowania windy komp sie
zwiesil. Wiecej nie probowalem bo i tak od dluzszego czasu korzystam
tylko z netu, aplikacji biurowych itp wiec wiecej mi nie potrzeba.

Pozdrawia
TOman