Re: Jaka drukarka (laserowa) z dwoma podajnikami ?

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 14:03:54 MET DST

Dnia 2004-10-11 12:49, Użytkownik Alex napisał:

> Chciałbym kupić przyzwoitą drukarkę dla małej sieci.
> Zależałoby mi na tym, aby w jednym podajniku umieścić
> papier firmowy, w drugim zwykły - tak aby można było
> przy drukowaniu wybrać, z którego podajnika ma zostać
> pobrana kartka.
>
> Macie jakieś propozycje ?

Xerox Phraser 8400, ale nie wiem jak z awaryjnoscia, bo nie mialem
przyjemnosci popracowac nieco dluzej... ceny zaczynaja sie od 4k PLN za
podstawe... potem sa upg (niezbyt tanie) i drukarka daje sie rozbudowac
do sieciowego kombajnu, bodajze z 3-ma podajnikami, kopiarka i paroma
innymi wodotryskami...
beben na 10k lub 30k wydrukow, zasadniczo nie jest to laser (ja
osobiscie mam alergie na ozon z drukarki laserowej), a drukarka na tusz
staly, a do tego drukuje w kolorze, co czyni ja bardzo konkurencyjna w
stosunku do kolorowych laserow...

> (najlepiej, jakby koszt wydruku pojedyńczej kartki jak i
> awaryjność była bardzo niska) :)

bodajze 8200 mial czarne kostki za darmo, ale trzeba bylo kupic beben co
30k, co w przeliczeniu wychodzilo ponizej 10gr wliczajac papier...

w 8400 nie pamietam za ile jest beben, ale 6 kostek tuszu (ok. 1k
stron/kostke) kosztuje bodajze 600zl... jak liczylem koszt strony, to
wychodzil w okolicach 15gr...