Minty 6kanalowe, pytanie techniczne

Autor: Krzys-iek <root.a.krionix.ten<->
Data: Mon 11 Oct 2004 - 13:11:53 MET DST

Witam

Jak oceniacie dzwiek z minta 6kanalowego (glownie szum na line out i mic
in)? Podlacze SBS350 2.1 zestaw tylko ale...

interesuje mnie taka sprawa, czy moge podlaczyc do jednego wyjscia ten
zestaw 2.1 (sub nie ma osobnego wyjscia!!) a do wyjscia np na glosniki tylne
czy moge podlaczyc rownoczesnie sluchawki (bez wzmacniacza) i czy bede mogl
rownolegle sluchac muzyki i na sluchawkach i na glosnikach?

Do czego mi to... ano normlanie chce sluchac przez glosniki dzwieku ale jak
bede potrzebowal to bez nurkowania pod biurko chce wlozyc na glowe sluchawki
z mikrofonem i przez SKYPE sobie rozmawiac (wycisze tylko glosniki i
gotowe).

W takim polaczeniu jaki bedzie poziom glosu w sluchawkach? Na live moge tak
polaczyc i dzwiek jest dosc glosny.

Sterowniki do tego minta sa do xp i 98se??

Zastanawialem sie tez nad jakims sb128 ale widze ze duzo modeli jest, taki
ct4700 z 4 glosnikami (a tu da sie podlaczyc te sluchawki i glosniki
rownolegle?) nie ma sterownikow pod XP :(?